خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / بلاگ / تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی چیست؟

تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی چیست؟

تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی یکی از موضوعات جالبی است که عمق عوارض خودارضایی را به شما نشان می‌دهد. درست است که شما در رابطه جنسی و خودارضایی به شکل یکسانی ارضا می‌شوید، اما تاثیر آن روی مغز کاملاً متفاوت است و منجر به عوارض بسیار زیادی خواهد شد!

رابطه جنسی با همسرتان برای شما فواید زیادی دارد، در حالی که خودارضایی زندگی شما را نابود می‌کند؛ با ما همراه باشید تا ببینیم که چرا این دو با هم تفاوت دارند و تاثیرات آن‌ها چیست.

تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی

آیا اثر خودارضایی روی مغز با رابطه جنسی متفاوت است؟

اگر از مطلب اثرات خودارضایی بر مغز بازدید کرده باشید حتماً متوجه این موضوع که تاثیرات خودارضایی چقدر با رابطه جنسی متفاوت هستند خواهید شد. هنگامی که شما خودارضایی می‌کنید، در واقعیت در حال انجام کاری هستید که از لحاظ طبیعی باید همسرتان آن را انجام دهد! اما بنا به دلایلی شما تصمیم گرفته‌اید که خودتان آن را انجام بدهید؛ همین موضوع باعث می‌شود تا تاثیر خودارضایی کاملاً با رابطه جنسی متفاوت باشد، چرا؟ چون موضوع اصلاً راجع به انزال نیست!

زیرا تفاوتی در نحوه انزال رخ نمی‌دهد، ولی تفاوت اصلی این است که افکارتان در رابطه جنسی با همسرتان کاملاً با خودارضایی متفاوت هستند. متأسفانه در اعماق ناخودآگاه‌تان این ایده وجود دارد که خودارضایی یک روش جایگزین برای بازنده‌هایی است که نمی‌توانند از روش درست آن (رابطه با همسر) نیاز خود را برطرف کنند.

تفاوت بزرگ رابطه جنسی با خودارضایی در همین مفهومی است که برای مغز دارد؛ همین مفهوم موجب می‌شود تا این دو با یکدیگر تفاوت‌های فجیعی داشته باشند. پس فهمیدید که خودارضایی برای‌تان عوارض وحشتناکی به همراه دارد، در حالی که رابطه جنسی با همسرتان فواید زیادی برای شما خواهد داشت.

عوارض خودارضایی و فواید رابطه جنسی

پیشنهاد می‌کنیم از مطلب فواید رابطه حنسی بازدید کنید، زیرا فرصت اینکه در این مطلب راجع به آن‌ها صحبت کنیم وجود ندارد. اگر شما با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید احتمالاً بعد از آن یک روحیه شاد دارید، اما در خودارضایی به این صورت نیست!

زیرا اولین احساسی که در شما ایجاد می‌شود شرم و ناراحتی است، دلیلش چیست؟ چون ذهن شما می‌داند که این عمل اشتباه می‌باشد و روش درستی برای ارضا شدن نیست.

اگر ذهن می‌داند که خودارضایی اشتباه است، پس چرا شما به آن اعتیاد پیدا می‌کنید و نمی‌توانید آن را ترک کنید؟

میل جنسی عاملی است که می‌تواند شما را بسیار خوشحال کند یا اینکه باعث شود به خودارضایی اعتیاد پیدا کنید و درگیر عوارض آن شوید! در واقع تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی در میل جنسی نیز وجود دارد. اگر شما با همسرتان رابطه جنسی برقرار کنید میل جنسی خود را تحت کنترل دارید و از آن لذت می‌برید، اما فردی که گرفتار خودارضایی است هیچ کنترلی روی میل جنسی‌اش ندارد!

زیرا شخص دیگری وجود نخواهد داشت، پس بعد از چند بار خودارضایی؛ خودتان را تحت اختیار میل جنسی قرار می‌دهید و باعث می‌شود کنترل آن از دست‌تان خارج شود.

تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی

تنها روشی که می‌تواند شما را از اعتیاد به خودارضایی نجات دهد

با توجه به تمامی توضیحاتی که ما راجع به تفاوت رابطه جنسی با خودارضایی خدمت شما ارائه دادیم باید به این نکته پی‌ برده باشید که دلیل اصلی اعتیاد به خودارضایی، نداشتن کنترل روی میل جنسی و ذهنیت اشتباه است. پس اگر قرار است که شما از یک روش برای ترک خودارضایی استفاده کنید باید توانایی درمان و تغییر این 2 عامل را داشته باشد.

توصیه ما استفاده از دوره حرفه‌ای ترک خودارضایی است که توسط تجربه شخصی و سال‌ها پژوهش و تحقیق در این مسیر جمع‌آوری شده؛ این دوره در قالب یک فایل صوتی 5 ساعته ارائه می‌شود و محتوای آن راجع به تغییر عادت‌ها، تغییر ذهنیت و کنترل میل جنسی است. همین حالا با مراجعه به لینک Tarksari.ir برای دریافت این دوره اقدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 تنها راز اصلی ترک سریع خودارضایی 

 صد در صد تضمینی

اگر بابت انجام خودارضایی احساس گناه داری، پس وقتشه روی دکمه قرمز زیر کلیک کنی و مسیر ترک خودارضایی رو شروع کنی

میخواهم خودارضایی را ترک کنم
close-link